Mys kväll !

Kom hem från jobbet för en timme sedan, var en rätt dryg dag idag måste jag ju säga...
Sa upp mig idag iaf, åh Pari vart inte allt för glad men hon kan ju inte göra så mycket åt det... Jag måste ju tänka på pengar, ah men jag har ju inte sagt vart jag ska börja jobba än, men det är på ginatricot som ska öppna i birsta i slutet av mars, har fått en tjänst på 75% så det känns sjukt skönt :)

Imorgon börjar jag klockan 0800 åh det känns sjukt sjukt jobbigt men men.... Nu ska jag snart skjutsa hem Mami till sig och ta hennes bil till Nicco och bara ha mys kväll med henne, ska bli grymt skönt, ligga i en säng under täcke och se fille med trevligt sällskap myspys!

Imorgon ska jag gå ut efter jobbet eftersom att Tobbe kommer HEM så då ska jag vara lite tokig med han :D Jihoo!

Ah men ha en trevlig kväll allihopp Pusss


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: