Nya tag, nya steg

Gårdagen var väldigt rolig, hade hur kul som helst med töserna mina, och vart en hel del kon snack mm ;P haha !
Gick en sväng på primero men eftersom vi inte ville gå och lägga oss så gick vi vidare till stadshuset, där var det dock väldigt roligt, drack även lite skumpa ;) Smarrigt även att det var en tjej som gick in i mig så skumpa glaset åkte rätt ner i golvet och krossades i tusen bitar, men vad gjorde väl det när vi hade så roligt som vi hade :D !

Sedan gick vi vidare till copers där var det grymt roligt med folk :D Haha hade väldans trevligt sällskap och det var rolig omgivning! Hittade dig i dimman ;) Det var roligt !

Seadn drog vi vidare på Subway på vägen dit träffade man Danne som oxå han fyllde 20 år så då grattade jag han lite grann :) Söt nöten!

Sedan slängde micke upp mig på axel och bärde mig till subway medans jag pratade i telefon ;) haha! såg nog väldans roligt ut, sedan hade jag så ont i fötterna så jag tog av mig skorna, då lekte vi jönssonligan haha åh hade Nisse och Åke micke och jag hade roligast åt det de andra hade bara lite roligt åt det ;P haha !
 Sedan gick jag och hämtade cattis som fick en ny bikini ;P hehe  !

Så fick vu skjuts hem av Josef tack och bok, sedan hade jag fel nykel så kom inte in, men tillslut hitta jag rätt nyckel, sedan så gick jag och la mig!

Sov till halv två sedan upp som ett skott, har packat alla mina saker idag har lite hos mormor lite hos mamma lite överallt... Men det löser sig :)

Även att jag har hittat den snyggaste lägenheten i staden ucgefär... Som jag ska ha !
Vill verkligen ha den åh vad fin den är, den är gjord för mig, till mig om mig med mig !

Hoppas jag vinner den ;D hehe !

Då kan du få komma dit och bli imponerad ;D !

Ska fixa mitt täcke nu :D

Xoxo

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: