Pip pip va fan!

Ah det är nått soom piper som fan här i huset hos mormor och det piper ända in i mommos lägenhet, öppnade dörren förut och i färstun piper det ännu mera, vad fan är det ? är det i nån lägnehet varför kan de inte stänga av det? De kanske inte är hemma, åh hallå hur länge ska vi behöva leva med detta? Tycker verkligen synd om de som har tinituss!

Igår hade vi en kung kväll hade skit trevligt, var på olearys och tjoade, träffade roligt folk ;) Och pratade massa, söt nöten vart lite fö fuller men jag gillar henne ändå hihi!

Vart nog lite för mycket för mig med men bara lite ;)

Åh det var väldigt kallt på vägen hem så tack för värmen! hahahahahahahahahahahahahaha

Gjorde även världens vurpa typ utan för dörren, så jag har ont i benet idag :( buhuuu!

Idag har jag varit med Nicola på stan lr vi spenderade alla timmar på Wayns (kan ej stava) drack så klart latte med vanilj smak och en copcake (kan inte stava det heller) som var rosa och äcklig ;)

Satt och snacka som bara satan, läste alla hjärtans hälsningar i tidningen.... Sedan gick jag och köpte en alla hjärtans dag present till mormor ett tack för att du finns te :D hehe!

När jag kom hem hade mamma med sig min nya fina ipod :D den e skit söt puttinutti gullig!

Klockan nio ska jag, Nicola och Cattis gå på bite line och äta gott åh må bra bara.... Sedan ska jag sova hos Mami inatt åh se till att Sis Nina går på skolan imorn... Och imorn jobbar jag buhhuuu va så skönt att vara ledig idag, men e ju ledig på söndag iaf!

Neh nu ska jag se tv lr nått e så hungrig så jag vet inte vad.....!

image116

Xoxo

BRING IT.
BY: frida

är DU hungrig ?!!

2008-02-16 19:04:00

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: