Pust pjuh åh phuuu

Har kommit hem från jobbet för tio min sedan åh känner hur skönt det är att bara sitt ner fötterna pulserar åh knäna och benhinnerna värker som attan.... Men ingen ro för Emelie inte nopp nu är det bara dags att hoppa ner i badet och göra sig snygg igen;)

För idag blir det ferke Math fyller ju 20 år imorgon så han har hyrt Primero så vi ska dit och fest skit ur hela sundsvall för de sista pengarna man har :) Blir buffé och vin sedan fest fest fest :D

Vet inte vart man går vidare sedan men Maria min fluffis ska ju ut så jag ska försöka möta upp henne så vi kan dra våra roliga party trix ;D MOahaha!

Neh nu ska jag ner i ett välförtjänt bad :) Och dricka lite vitt vinnnnn :D

Fick även ett samtal från söt mickaela som jag var väldigt glad i att prata med, saknar dig hjärtat!

Och nu så alla vet har jag lagt till Andrés blogg så det är ett måste att kolla hans blogg;D hahaha!

Nöjd ? ;P

BRING IT.
BY: michaela

miss you toooo =)

2008-02-24 18:12:34
http://jennymichaela.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: