See you ?

Är nu nere med Janni på hennes jobb! Orkade dock inte baka något till henne, men köpte med mig cigg så hon vart glad ändå ;) hehe!
Kvällen ja vad händer av den, hem till Janni och titta på tecknat lr utgång med Janni och endast ta nån öl och se vart dimman för oss.. det är de som är frågan ? Nån som har ett bra svar på vilken av dessa alternativ jag ska välja?

Mitt humör idag är dampaktigt e helt cp i huvudt känns som jag typ har geggamoja där i ställe för en hjärna... Så undra om geggan skulle gör att en utgång skulle bli väldigt sänande lr väldigt förödande ;) Hihi!

Vågar jag chans och ta risken?

Det får ni nog reda på anntingen ute på krogen inatt, lr imorgon!

Fundrar på om jag ska sola lite, orkar jag det ? Skulle vara bra lr nått, men uch så jobbigt!

Aja nu har flitga myran iaf börjat blivit duktig på att skriva blogg :D Tack tack

Ses kanske i dimman xoxo

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: