Skolflickans kaffesumpdrink!

GodMorgon !!!

Sorry orkade verkligen inte skriva igår, var helt mojsig i huvudet sedan var det så otroligt fint väder ute så jag, Emma och Luckas var ute på lång promenad, men den vart inte så flitig som vi hade tänkt oss, och det var att köpa korv en gångs grill och gå runt sidsjön och grilla mm :) Men vi gcik till stan och satt och tittade på folk pratade och solade oss :) var grymt nice! Längtar till sommaren så  otroligt mycket :D hehe!

Sedan köpte vi fett fett i from av Pizza och bea :P Drog hem till Emma och kollade på Ondskan älskar den filmen fast boken e hundra gånger bättre:D... Sedan drog jag hem och var lite med Mami och så fick jag min försena julklapp :D Parfymen jag velat haft så otroligt länge, men denna gång ska jag inte tappa den på yran ;) haha! Sedan skjutsade jag moster ut till bochen och snacka om att Emma och jag tyckte det kändes som att vi var hemma i små byarna ;) haha!
Sedan köpte vi glass jag köpte två st:P tjockis hehe! Sedan drog vi till Emma och kollade på Köping gänget hehe!

Lördags: Fixade och donade mig snygg efter jobbet, Emma kom hit sedan så började vi gå ner till primero, men när vi var där hade de tagit bort maten, så jag Emma och Amanda drog på Max och självkalart spillde jag ost på min klänning ;) hahaha! men det syndes inte ;P Sedan drog vi till primero och drack lite billiga drinkar ;) Även att bartendern hörde fel när Emma beställde en Passoa drink så vi fick en khaloa drink och den smackade verkligen som kaffesump var det äckligaste jag någonsin har smakat ;) haha uch uch drack lite mindre än halva, sedan drog vi på olearys där var det väldigt trevligt :) Vart lite mycket alkohol haha lr teuqilan skulle vi ha skippat ;) Men vi hade grymt roligt dansade som bara attan kan jag lova er alla, men måste ju säga att det känns inte skoj att lägga upp bilderna för fotografen är ju värdelös han ger inte håret en ärlig chans inte mig heller :P Så ska be Älin ta lite snygga kort på mig så ska ni få se vad snyggt det är men lägger upp de dåliga med ;) hehe! Sedan var det bara hemfärd jag gjorde världens vurpa så jag låg raklång kan jag lova ;) hahah! men fick som tur hjälp upp :) tack tack!

Det var min helg det :) Nu ska Emelie vara lugn några helger hade jag tänkt ! så inge mer vimmel dimma för mig inte!

Have a nice day!


     


BRING IT.
BY: Älin

FINT gumman! =)) pusse

2008-02-26 10:53:08
http://galleri.blogg.se
BY: michaela

snyyyyyggt :D

2008-02-28 11:12:28
http://jennymichaela.blogg.se
BY: Ronja

Gud vad härligt att se dig i brunt hår! Verkligen snyggt! :)

2008-03-01 15:46:26
http://ronjawe.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: