Trix och Fix !

Håller på att fixa Skohgsmulle-Cattis hår just nu  ! hehe !
Har tagit ut löshåret och jag har skit ont i fingrar handen sedna jag tog ut mitt igår ;( Buhuu!
Har fått ur allt på henne iaf och nu får hon sitta och kamma ur toverna själv, för skulle jag göra det skulle de ta hundra årrrrr ! Och göra mycket mycket ondare!

När hon fått ur små dreedarna så ska vi färga utväxten och sedan vara lite vågad att göra slingor ;) Nu när jag ska vara så otroligt vågad att bli rocker ;) hehe! Så kännde hon att hon kunde våga sig på nått med ;) !

Aja nu ska jag blanda färgen och slänga i det på henne!

Hörs senare ikväll om vad jag vågade ;P

BRING IT.
BY: cattis

även skogsmulle, jaa och håret blev bra också på mig ;)

2008-02-21 12:43:59
http://catarinam.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: