Vad e driftstopp?

Idag har det varit en dryg dag, vaknade väldans tidigt i morse, tack för du snozzar hundra gånger ;) haha!
Satt med mommo och myste till klockan ett, få började jag fixa mig, sedan var det bara att traska ner på jobbet... Var ensamen hela dagen idag, kan vara rätt skönt men skönt att ha nån att iaf byta nått ord med, men men två timmar efter jag egenltligen slutat slutade jag, e så seg med städningen har inte riktigt hittat mitt tempo än...

När jag kom hem så har jag bara suttit i soffan under en mysig film och bara mått skönt, har haft så ont i ryggen och fötterna så har inte orkat gjort nått annat... Men tack för storhanlidings erbjudandet följer gärna med nästa gång (A)

Imorgon ska jag jobba börjar 1200 och slutar 1700 trodde jag hade världens plan imorn Jag och Frida skulle på after work, men nu fick vi reda på att det var inställt så det blir inget sånt, så då ska jag nog bara ta det lugnt börjar ju dock klockan  8 på lördag :( Blää vad jobbigt! sedan lördag ska jag vara med super duper mega goaste Tobbe som kommer upp till kalla Sundsvall :) Så vi ska ha lite apuppfostran sedan ska vi ut och apa oss :D Hoho! Längtar som en tock för saknar Tobbe som attan, och nu har han sprukigt min plan att han ska flytta hem till mig soon, den proppen.....! :P Men jag ger mig inte, när du får lyan så kanske jag flyttar till dig istället :D hehe! vore yppeligt huhu!

Neh funderar starkt på att lägga mig i ett varmt skönt bad just nu och lösa lite korssord... Jepp jepp!

Have a nice night :P

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: