2oo8 Första inlägget

Hejsan alla trogna läsare ;) Haha!
Har varit väldigt dålig på att skriva och den enkla anledningen är att jag inte velat skriva nått!
Men det har hänt en hel del i mitt liv!
Julafton var mysig dock tråkigt missade kalle anka ;) Men god mat trevligt sällskap!
Nyår firades med vänner i en mysig stuga med fin middag, sing stare, bastning, bar under och massa tok :)
Diva vart rädd och sprang och gömde sig i en bod haha de var en av de roligaste grejerna hon gjort ;O !
Ska väl försöka bli bättre på att skriva vad som sker i mitt liv, nu när det entligen börjar hända lite saker :)
Imorgon ska iaf jag och Emma äta på Victorias och det ska bli skita gott :) Mmums längtar! Så ni som sitter på basketen hungriga säger jag bara blä blub lbub till ;) Haha !
Ska dra på ok åh handla dyr snusen, tycker de suger snusen blivit så dyr men vet du vad på lidel e de billigt ;P haha!




Fick iaf den bästa julklappen jag någonsin kunna fått och det enda jag önskade mig !


image106

Det var dig Älskling!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: