Biljardar tjejerna!

Ja var ju ner och spelade lite biljard igår, jag, Janni och Nicola var riktigt roligt synd att det dock bara vart 45 min och att de endast serverade mellan öl lr vad de hetter jag tycker e de inte stark öl e de lätt öl ;P haha !
Efter biljardandet gick vi vidare till Irich pub, satt där och surrade en hel del strunt haha, som värsta fyllerna mm ;P haha ! var riktigt roande ;D Katten som rev nosen e roligast tycker jag ;D asg!
Efter massa skratt och endast en öl så gick vi vidare till daltons stötte på Alex och Häägga där så stod och surrade med dem ett tag.... Sedan så hittade jag även Johanna där in och hon e jätte gullig :D Gratis till ny jobbet på If, min moster jobbar där de visste du inte ;) haha! Sedan hittade vi oss ett bord och satt där och klagade lite innan vi gick vidare till Olearys, där var det väl hyffsat roligt rätt lite folk ändå, men Willma lykades ju få upp stämningen hyffsat mycket med sitt snygga blå ögan, måste säga att du är den snyggaste jag sätt med blåöga ;P Du kan verkligen klä upp dem ;D haha !

Var där tills det stängde vart några till öl och några shottar ;P hehe !

Även att jag pratade engelska och jag ägde på det ;D skit coolt hehe !

Som vanligt så slutade det ju med att Janni ville ha lite efterfest ;) Så vi drog till henne Jag och Hon och satt och lyssnade på Johan min kära vän, åt godis och drack lätt öl ;P haha!

När klockan började närma sig halv sju gick vi och lade oss och sov....

vacknade lagom vid halv ett, då så satt vi oss och tittade på lilla sjögungfrun stavade jag rätt ?

Ah mysigt mysigt sedan hem till mormor upp på dagis och hämta Charls och nu sitter jag och är barnvakt till Meja och Charls, ska ta och hjälpa Meja med läxan nu iaf!

Ha en trevlig kväll xoxo

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: