Farfars skojrta!

Hejsan hejsan!

Som sagt fredagen gjorde jag inget satt och spelade gitar hero med joel och lillan! Skönt att inte göra något alls ibland :)
Lördagen hade Sebbe och Mickaela avskedds fest, haha och det var en väldans rolig kväll :D synd de inte vart nå sing star dock ;P !
Gick på stadshuset men det sög större en någonsin förr, så jag drog hem till min kära mormor!
Söndagen spenderade jag under filt och på en kudde :) skönt !

Idag har jag satt på mig en farfars skjorta och ett par tights gympa dojer och svart skärp och de e ungefär hur sexigt snyggt som helst ;D hehe ! Var en sväng på djur affärer med Janni och Meja! Meja köpte lösvikts godis till hennes kalas som vi ska fira en helg innan hennes riktiga födelsedag lr hur då mamma janni :D ????????
Jag köpte två söta rosetter till Lillan och minpastiller så hon ska ha bra andedräkt ;P hehe!

Ikväll blir det biljard spel med tjejerna och självklart nån öl, bara NÅN öl ;P hehe!
Innan mys kvällen med töserna börjar ska jag vara barnvakt en svääng!
Ska vinna över er alla så ni får bjuda mig ;D haha ! Har världens plan!

Hmm nu så vet jag inte vad jag ska göra, nått förslag kanske sätta mig in i en ny serie ;P haha!
Blir tokig vill att sesong två ska komma av gossip girl, hoppades inte ni missade de igår, för den serien e kung :D !

Aja nu händer det grejer i mitt liv kan jag säga er, åh jag har väldigt många saker att se framemot och det är så härligt :D ! Men kan inte avslöja nått än ;) hehe !

Ha en nice dag ;D  xoxo !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: