Lite Uppdatering

Hello hello!

Var ett tag sedan sist!
Förra helgen var jag med Janni i fredags då gick vi en sväng på stadshuset,var en rätt lugn kväll :) Mysigt!
Lördagen spenderade jag med Joel och vi var på Ikea och köpte lite kläder, Joel köpteett par nya Jeans en t-shirt och en skit snygg stickad tröja :) Jag köpte enblå klänning och ett par nya skor igen :) Hehe! Köpte ett par nya skor helgen innan med :P Hehe ! Har även köpt en ny jacka som jag älskar mest av allt i hela världen :) Åh den e så fin och väldigt varm :D !

Söndagen spenderade jag Janni och Nicola med att bubbla sola och basta  var hur mysigt som helst!

Idag så ska jag mysa med Cattis får se vad vi hittar på:) skriver med om det på söndag kanske :)
lördag blir det avskedds fest för Mickaela som lämnar  sundsvall frö att bli en 08 ;P hehe ! Sötnöten min!

Ne nu ska jag se lite mera Gossip Girl, har även blivit väldigt sporrad nu att använda min blogg flitigt efter att tittat på den serien så ett tips se den, den e kung :D hehe!

Lite bilder från det jag skrivit!

Min älskade jacka :)
Ett par av mina nya skor, fast jag köpte svarta
Jag tyckte det var lite förvarmt ;P
Janni tyckte de va toppen :D

Hej då mina läsare xoxo :D

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: