Hallelujah

Dudes !

Igår var det första dagen på Gatufesten 2oo8... Slutade klockan 1700 då kom Amanda och hennes Mami och hämtade mig, men först köpte jag min sjukt snygga smurf t-shirt kommer bild på den sedan när jag har en kamera, sedan köpte jag ett par sjukt snygga skor oxå, skulle köpa ett par platta men räkte med att jag gick förbi fönstret åh såg de dära så var jag bah tvungen att göra dom till mina....

Sedan åkte vi hem fixa oss en snabbis, sedan ner mot öltälten, fy fan vad jag var hyper var så peppad att jag var nervös, satt oss i oscar´s tältet och beställde mat och öl sedan kom det mer och mer folk till oss, åh där satt vi och myste på, öl efter öl rullade in musik spelades och stämningen var på topp :)

Mami Tommie Moa Frida och Jennie kom sedan åh drack några öl med mig, var sjukt mysigt det med :) sedan gick vi ungdomar vidare till Daltons tältet åh där träffa man många vart sjukt mycket spring, även att Tobbe "krossade" ett öl plast glas i mitt huvud hahahah var typ 6 karlar som ställde sig upp och var typ tänkt och hoppa på han men då  började jag och Tobbe hoppa runt och fula oss så då fattade de att jag var lika störd :P

Sedan när vi skulle gå hem så skulle Amanda krama Tobbe men då var han inte stadig för fem öre på benen så ah han ramlade och drog med sig lilla söta Amanda så hennes ena fot for konstigt och de vart akuten men ingen rönken läkare där så fick åka upp idag, åh då vissade det sig att hon han en grymt elak stukning läkarn sa det var bättre om hon hade brutit den för då hade det läkt fortare och hade inte gjort lika ont.... Tycker så synd om dig darlingen min!

Nu vill hon inte gå på Gatufesten  heller, men jag har en plan tänkte pimpa up en rullstol så vi kan snurra runt med henne ;P bra va ? hahahahhaahahahha !



Idag jobbade jag från 12 till 2030 sedan hem och bara legat i soffan peppat och villat upp mig inför de kommande dagarna :D fy fan kommer bli så grymt jävla stört !!!

ahhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhhhhhh :P



Imorn jobbar jag 9 till 17 sedan e de hem fixa sig sedan möta upp Nicco gå på förkrök sedan ner mot öltälten :D hihihi party party för fan !

Var e boxen ?

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: