Bulleri bock

Som ni ser så har jag äntligen bloggat lite med bilder :D underbart måste jag säga, dock har jag inte köpt nån sladd till min kamera än :( tror inte det kommer ske heller om jag ska vara helt ärlig! För imorn lr måndag ska jag köpa mig en ny kamera, japp nu har jag fått nog med min kamera ett år höll den iaf ;) Men nu ska jag köpa en ny så jag kan dokumentera mitt liv lite bättre, för just nu händer det så sjukt mycket så ni fattar inte ! åh vill gärna berätta det för er med men hur skoj e det om man inte kan visa med :) För en bild säger ju mer än tusen ord !!!!

I helgen blir det lugnt jobbar hel dagar både lördag och söndag, så orkar då inte gå ut !!!

Men imorn fyller ju gull Lilli 20 år :) så ah ska dit åh dricka lite vin iaf, men inget mer än så :P men hmm känner vi mig så e jag ju aldrig svår övertalad huhu!

Gatufesten nästa vecka åh jag längtar sjukt sjukt mycket, Sambon Amanda och jag håller på att peppa oss inför en helt sjuk vecka som ska komma och balla ur totalt ah fy fan vad de kommer bli sjukt sjukt sjukt inga hämningar inga spärrar åh fy fan Amanda and Emm ;) kan inte bli roligare än så huhuhuhuhu!

Aja snart kommer Amanda hem åh vad ska vi då göra ? ut och glassa runt lite ? hmm ah vore nått känner jag ;) haha !





BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: