Grattis Studenter 2oo8

För ni har tagit studenten för ni har tagit studenten fy fan vad ni e bra :P

Har haft fulla dagar må jag ju säga, i tisdags fick jag impuls grej åh åkte hem till "byn" för broder min skulle ta studenten på onsdag åh det ville jag ju inte missa :) Åkte dit i smyg så han inte visste något.... Spenderade tisdags kvällen med Steve min och det var grymt skoj :) saknar han som attan, även fast jag bara ringer på fyllan :P  ah men vi var på hans jobb "sikås´s sågen" åh jag fick lära mig allt om svettsning och hur trätt transporteras! det var sjukt intressant måste jag säga ;) hahah ! sedan åkte vi åh drog raggen runt byn var grymt mycket som hände ;) NOT!!!!
Drog till Steve drack varm oboy åh åt stut med mese grymt smarrigt !

Onsdagen kom och jag åkte till Karin (min förra låtsas mamma (pappas förra fru) (min brors mamma) ) och fixade iordning för student mottagningen å var med Lisa och Linn ( mina systrar) Sedan åkte vi till Ström (strömsund 3,3 mil ifrån hammerdal)  där broders skola ligger! Kom dit åh stog i kylan (6+) kallllllllllllllllllllllt!

Mäkta glad broder vart när han såg jag var närvarande :D surra med han å så sedan åkte vi hem till Byn igen åh fixade lite mer för studentmotagningen, sedan kom folket och broder min :D Han e så fin min bror den bästa brodern man kan ha <3

sedan fick han mitt super packet som var ett studentkitt för kvällens bravader :P Ett par vita STORA änglavingar, ett bebis paraply som var gullt med hästar och ett para rosa glittriga pompoms ;P Även att han hade på sig det :P Han tar efter mig :D Bjuda på sig varför inte ? hahahahahahhahahahahahahah !

Sedan efter middag tårta sjukt mycket skratt och kärlek var det dags för mig att bege mig hem eftersom jag jobbade idag och skulle hämta amanda efter jobbet !

Körde 20 mil på 1timme och 40 min rekord ;) tur de e små vägar åh ingen blå bil :S hahaha !

Nä men nu kom amanda åh vi ska ut åh ragga lr rättare sagt caba ;P hahahahahhahahahahahahahahah !

Kanske ses :P

(bilder från allt e på väg nästan ) hahahha


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: