Midsommar 2oo8

Orkar inte skriva om den just nu men ska bara tacka alla sköna jävlar för en helt urflippad underbar kväll ute i långsjön :)
Var en hel lyckad kväll tack dudes :P

Nu sitter man här igen och försöker komma in denna jävla dimman :D huhu e hemma hos Emmapemma min och dricker håret luktar grill eld kroppen e full av mygbett och så klart blåmärken i massa och ögorna är lite lätt halv dassiga efter för lite sömn men vafan jag bjuder på det ;) !!!

Åh Amanda min kära sambo är inte hemma och det är sjukt sjukt tomt utan henne måste jag säga saknar henne redan och hon ska vara borta i fem dagar ??? hur fan ska jag klara mig utan min solstråle????? Ahhhhhhhh

Hon är och hälsar på sin Mami i dalarna tror jag det var :) så hoppas hon har mysigt mysigt !

Ne men nu ska jag väl försöka få ner denna jävla alkoholen i kroppen ! Bara hålla käft och öppna upp strupen och säga skål :P haha !

Love - Vad heter en sån där man har popcorn och chips i ?
 Jag - hmm skål ?
Love - SKÅL
Jag - Hahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: