Ursäkten är SOMMAR

Japp min ursäkt att jag inte skrivit så mycket nu på slutet är att det e sommar i svergie :D lovely!
Så på mina få lediga dagar/timmar spenderar jag INTE framför datorn som ni kanske har märkt, utan då e jag ute på sjuka äventyr med mina vänner ! Och det har blivit en hel del äventyr må jag ju säga, känns som detta kommer bli en av de bästa sommrarna på LÄNGE :D säger de Nicco skulle sägan (Fan vad Niccccé) hahahahahahah !

Orkar inte berätta allt som har hänt under den tiden jag inte har skrivit men det är en hel hel del :) Åh har bidlbevis ;) men då e ju problemet att jag inte köpt det dära minnes kortet än :( hahah men jag ska ska ska göra det fort nu ! innan midsommar för kameran e full just nu så den måste ju tömmas så den kan vara beredd på fler galenskaper ;)

Just nu ligger jag hemma (hos min och Amanda) hon e på jobbet åh det blåser ute, så får bara lite ångest av att ligga här, men inte så mycket att jag inte hinner skriva några snuttar ....

MItt nya motto- Vem FAN bryr sig  funkar sjukt bra men har ändrat det lite till -Jag bryr mig då fan inte :P haha
Åh de gillar vi sjukt mycket !

Ledig till torsdag så hoppas vädret blir bättre dessa två dagar nu annars blir jag så jävla förbannad, vad handla det om lixom ;)

Ah funderar på att lägga mig och läsa lite grann de e avslappnande som fan.... Sedan ska jag damsuga innan jag hämtar sambon... Och nej vi har inte målat om än, men det kommer sakta men säkert ;) !!!


Fuck you, I dont give a fuck

Lilli och Jag i busbacken

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: