Vi har ingenting att förlora

Hatar att blogga när jag inte har några bilder att visa vad jag har haft för mig, ne fan imorn är det jag som kommer gå och köpa en sladd till kameran så jag kan töma kortet inför midsommar äventyret för då ska det fotas en hel del kan jag lova er :D moahahahahahahah !

Känns så sjukt tråkigt att skriva i bloggen när jag vill visa istället aja men men får väl skriva lite ändå för känns sjukt tråkigt att inte skriva heller ;)

Ja vi tokar på som vanligt här hemma, så jävla nice, igår va dagen som inte vart två dagen, åh jag tackar dig för att det inte vart det för jag mår så sjukt bra just nu mitt liv är så jävla underbart, jobb familj, tokigheter mest hela tiden och så jävla roliga vänner alltså de kan inte bli bättre, gör fan nått sjukt varje dag, jobbar sedan e de ut åh leva rövarn varför har jag inte mått haft det så hära förr ? aja glad jag kom på hur det egentligen ska vara iaf :D



Hade mitt liv varit en bok så hade nog denna början varit del två i bocken  den "vuxna" tiden, där man verkligen hittar sina värderingar, sin tro och vad som betyder nått åh inte, vad/vem man är ! Japp japp och jag har hittat det och jag storm trivs !



Vad har vi nu hittat på för tok ja hängt på max ;) grymt skoj ! Hmm haft ungdomsgård hemma hos adam, tittat på ett kilo mjöl ett par antal nätter i rad ;) Jag har gjort det alla så gärna vill göra men aldrig vågar, står ett par killar i 15 års åldern och kaxar e coolast brevid en vatten pöl, ah jag gör det gasar på utav bara helvete mitt i pölen så det sprutar upp på dem hahahahahahahahahaha, åh vill ni veta en sak det är lika roligt som ni tror det är ;D Haha lekte pccch svängen inne på raggar shell, gjort ormhögen med den kravlande masken ovan på ;) huhu ! den e skönast! dansar ärslet av de flesta på olearys, kastat bort kortet in i baren, glidit ner för baren tills jag satt på golvet och storm trivits där medan jag drack öl :P hahahahah, köpt ett par jeans och två hoods :) , varit ute och gått snabbt :O, fått dem runt lillfingret, Dennis lagat mat åt mig och amanda smarrigt, ah kommer inte på allt lr orkar inte skriva mer ;P men lite smått åh gott !

Planer inför midsommar e på g oj oj ! ska sätta mig och fixa häftena nu jag ! så det blir riktigt nice ;P

fuck u !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: