Ängel Vs. Djävul

Sitter med en tom liten chipspåse och en halv äten marabou vanlig choklad och dock en hel mint krokant kaka, sedan en snarkande Diva och en surplande Nicco med ena näsborren större än den andra (huhuhuhuhuhuhuhuhuhu)

Nicco - Är näsborrarna lika stora nu ? 
Jag - Näh den ena är forftfarande större!
Nicco - Men ÅHHHHH jag kommer ALDRIG få tillbaka dennnnnnn! 
Jag -  Hahahahahahahaha
Nicco - Men asså jag menar storleken på näsborren


Vid ett senare tillfälle:

Nicco - Var det den här näsborren jag hade slangen i ( hon pekar på den vänstra näsborren ) 
Jag - Ja jag tror det ?
Nicco - (nyper tag i näsborren) Jaaa det känns ju ! 
Jag - HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Nicco - Jamen den går ju och vidga mycket mera ! 

( för er som ej vet har Nicco genomgått en operation nyss med tanke på slangen )  

Vi har än en gång varit med på en telefondejt ;)
Vår vän Jane ;) var på film dejt när vi fick nys om nyheten så vi ringde självklart upp med högtalartelefonen på och skulle kolla läget! läget verkade bra hon var dock ej så pratglad men det gjorde inget för vi skötte snacket :P Det är där rubriken faller in jag och Nicco gav henne några tips angående dejten... Gissa vem som var ängeln och vilken som var djävulen ? ;O hohohohohoho!

Men men imorgon ska jag jobba blääää :( börjar halv tolv och slutar fyra känns ju rätt skönt iaf men snoppen är 17cm sedan lär väl Nicco komma in och möta mig i stan så ska vi sätta i hennes löshår, men vad fan händer imorgon kväll då? Idag som ni kanske fattat så vart det en VIT kväll som så fint alla säger.....

Nicco och Jag har en hel läga för oss själv måttligt nöjda Ketching ;)

Natti Lovers ;P


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: