Back in Sundsvall

Japp nu har jag kommit hem från Hudiksvall som jag har varit i, i en vecka.. Har bott hos Frida åh det tackar jag så hemskt mycket för sambon min ;) huhu! Igår köpte jag en sjukt fin kjol och ett skit snyggt linne jätte nöjd med det :D självklart på Ginatrico ;)

Men tjejerna på Gina i Hudik var grymt söta tjejer hur gulliga och snälla som helst kände mig som en i gänget på en gång så på måndag kommer det kännas hyfsat konstigt när det är ett helt pack nya töser, förutom Älin och Pernilla som även hon var i hudik med mig :) skit söt tjej det med så känns kul att vi ska jobba ihop i birsta:D
Har lärt mig hela systemet och sedan har jag fått en snopp, när man lärt sig så var det hur lättsamt som helst grymt program måste jag verkligen säga, har mest sorkat efter jobbet läst böcker och det har varit skönt grymt länge sedan jag läste sist, förstår inte varför älskar ju att läsa :( Aja när jag satt på tåget ner till hudik gjorde jag iaf det pinsamaste jag någons gjort i hela mitt liv då iaf haha Nicco panik panik ;)

Hehe jag bjuder på det för fan ;D

Hmm vad mer har hänt ?? På måndag börjar vi att dona och fixa och det känns så grymt grymt roligt :D längtar som en tooooooook!

Även att jag åkte gratis hem på x2000 tåget de tog Pernillas biljett men sedan gick det och det är inte precis så att jag ropar efter dem att komma och ta min sista peng ;)

Snart kommer efterlängtade Nicco hit :D äntligen nån att tok skratta med huhu!

Åh har även köpt en grym läppglans ;D

Vad sker ikväll hemgång utgång? kanske kommer med ett svar sedan ;)

Grattis på 25 års dagen Sneeeeeellaa kiiiilllleeeeNNNN !

   


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: