Impuls lr?

Igår var jag så duktig så gick på jobbet började jobba och dona med mitt, sedan efter en halv timme kommer Pari

Pari - men Emelie skulle inte du komma tre,
 Jag - men Pari den är ju det !
Pari - aha men då e det nog min klocka som har gått sönder.
Jag - ja det är nog det.
Janni - klockan är halv tre!

Haha då har jag gått till jobbet en timme tidigare ;) hahah vaddå jag älskar mitt jobb ;P ! asg

Nicco kom till mig när jag slutat även att Bruce skjutsade henne Grattis Bruce till körkortet :)
Går in till Mormor och där var det fullproppat med folk, jag tog en snabb dusch sedan tog vi gamm ful äckel volvon som för övrigt gick jätte bra att köra igår :P
Drog på doncken :D yes yes! Sedan ut till alnö för Niccos klass hade klass fest så var dit och sa hej!
Sedan in till stan igen, körde in traktorn i garaget sedan började vi promenera ner till Irish pub tog en öl och satt och försökte prata men var rätt svårt för det var nått live band där... Så drack upp ölen och drog till Svennnneesss!

Där var det mysigt iaf, förutom en dryg nolla bara men ah sånna är man ju hyffsad van finns alltid nån idiot!
Var där ett bra tag iaf! Sedan så gick vi vidare till stadshuset! åh det var grymt lite folk där måste jag ju verkligen säga ucha va inge skoj alls ! Lr jo det var det ju men hade varit roligare med mycket folk ;) haha !

Satt med trevligt folk och surrade hittan och dittan :D

Håller ni inte med skriv vad ni anser är rätt! aja nu ska jag äta strat och fil :) musm! sedan ska jag jobba :( slutar 1700 så vad händer då något förslag ? Hej hej


Nu har vi svaret iaf på den stora skillnaden!

Dejta är att träffas seriöst !
Träffas är att ha lite roligt !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: