Kan tiden flyga förbi !!!

God tisdag allesammans ;)

Igår gjorde jag inte så mycket mer iaf, satt och spanade och planerade och läste om vart hur och kollade saker så vi kan fixa mer :P Åh vill att tiden bara ska rusa fram nu! Vill endast jobba jobba jobba arslet av mig, så ah nu ska Emelie bli en lugn tjej som inte gör av med pengar på onödiga grejer som Alkohol jepp jepp och det känns jätte skönt! För då slipper jag alla dessa hemska bilder, haha! Hittade två till hemska bilder igår från förra helgen lr om man säger förr förra helgen, den helgen jag hade debuttesom brunett om jag säger så då!

Aja kan tiden gå då åh jag längtar ihjäl mig !

börjar jobba klockan 1400 iaf, uhu segaste passet iaf!

Aja ska vara med Nicco idag efterjobbet jippi så kan vi planera massa mera saker :D yeh! Kanske hyra nån bra fille med och slå oss ner i soffsängen ;P

  

Hemska bilder på mig inte på er brudar :)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: