Sensuella Emmmmeeellliiieeee !

Lördags var vi som sagt ut jag Nicco och Emmelie vi hade det jätte mysigt och roligt, var på Svensson Irich och på BK sedan Mcdonalds så klart ;) Har knäppt kort från den dagen men hittar dock inte sladden till kameran så ska leta den sedan så ska jag lägga upp dem vid tillfälle :)

Söndag vart världens impuls grej Elin skickar sms åh frågar om vi ska fota åh jag ny vaken och lite ytterst lite bakis känner mig lite osäker, men tänker vafan vi har skjutit upp det så länge så varför inte ? Jag Nicco drar till Mommo och hämtar massa kläder åh sånt sedan kommer Elin och hämtar oss så drar vi dit... Var grymt grymt roligt måste jag säga, Elin är sjukt duktig, hon gör så att man känner sig bekväm framför kameran och det kan jag verkligen säga är svårt när det gäller mig :P Men jag kände mig jätte bekväm höll på i några timmar tiden bara flög förbi fattade inget alls när vi kom tillbaka när klockan var typ sex haha!

Då gjorde Jag Elin Ronja och Nicco världens godaste kyckling och pommes :) Åh hade det så grymt mysigt så det var inte sant, vill göra om det mycket mycket mera tjejer tack så mycket för all kärlek och mys ni ger en:) <3

Busade även till med Niccos cigg så när hon skulle röka idag höll hon på att DÖ av skratt hehe ;)

Första dagen på jobbet idag och det var grymt roligt måste jag säga, fast vi hade 22 pall som vi skulle packa upp, har typ 7 st kvar tills imorn men vi jobbade grymt bra 9-21 så de va inte dåligt det inte :)

Imorgon kommer Elin och plockar upp mig så kör vi igång igen :D

Nu kommer bilderna på Niccos cigg och några som Elin tog på mig! Elin har även gjort min sminkning och hon e grym på det med även, hon e typ grym på allt om jag får säga det själv :)

Men ni får gärna skriva och säga vad ni tycker om bilderna, vilka som ni gillar bäst och varför :) Kommer fler sedan !





Niccos fina cigg !


     



© Foto: Elin Parment
Smink: Elin Parment



BRING IT.
BY: Cattis

Jätte fina bilder gumman :)

2008-03-17 23:22:07
http://catarinam.blogg.se
BY: Evelina=)

åå va fina bilder sötis, skit snygga=)

2008-03-18 08:15:49
BY: Ronja

Grymma bilder! Grym modell :D

2008-03-18 18:09:37
http://ronjawe.blogg.se
BY: Åsaaa

Ja det kanske vi gör
:) Vilka fina bilder ! :)

2008-03-18 19:44:31
http://skogsblomma.blogg.se
BY: Pesa

Riktigt fina bilder emelie, snyggo ;)
haha, fan va roliga cigaretterna var.. jag hade dött.. du kommer alltid på så roliga grejer du :P

2008-03-18 22:54:25
BY: Jennie

sjuuuukt vackra bilder!

2008-03-18 23:42:19
BY: Nicco

Alltså jag har tänkt på en grej, är det farligt att röka tusch? Ehh! Snygging!

2008-03-18 23:44:13
http://niccis.tjejsajten.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: