Shame :P

Hejsan hejsan alla glada läsare och sura och buttra så klart med ;)

Lördags: Väntade på Cattis sedan åkte vi till Anna ( tobbes kompis) och var där på förferke, var roligast för Tobbe var där, satt där snacka om allt och inget, Tobbe visade sin fina pung percing hahaha... Sedan hade vi lite apuppfostran så jag har fullt med blåmärken på armen nu TACK TOBIASSSSSS.... Drog sedan vidare till Olearys grymt lång kö men fick så klart gå före ;) huhu! Hade grymt roligt där, dansade drack och även att jag ramlade i stentrappan :( buhuu Så jag kunde knappt röra armbågen dagen efter och är fortfarande väldigt öm om den, sedan e jag blå på ena låret och väldans uppsvullen ;) haha aja kostar att ligga på topp ;P
Sedan träffade vi Micke så vi drog till Mcdonalds åh hade grymt roligt åt allt och inget alls haha!
Sedan drog jag och Tobias hem till Mommo och la oss!

Söndag: Vacknade och mådde som jag förkänade :/ Grymt dåligt, gick upp halv elva satt mig i fotöljen och sov till halv ett :P Sedan när klockan var halv två väkte jag Tobbe, satt och muppade oss som vanligt även att du är en riktig apa som nyps med tårna!
Tog sedan farväl av min kära vän och drog till bussen för att åka till Nicco... Väl framme tog vi bilen till Ikea och gick och tittade lite, men det stora målet var så klart MAT.... Sedan köpte vi godis och glass mums vad gott det var!
Sedan körde vi timmervägen till Shell Nicco skulle in och göra nått sedan vidare till hemmakväll när jag då kliver ut bilen ser jag att snöret på min nya tröja har varit utanför dörren hela vägen från ikea så det är alldeles brunt och dyng surt, ahahaha höll på att skratta ihjäl mig!
Hyrde även glappet ;) Sjukt länge sedan, drog på Mcdonalds köpte en milkshake och drog till Nicco och slog ihop sofferna till våran super säng ;) Sedan slurpa Shake och tittade på glapper i tre timmar! Sedan slog vi på en annan fille som var rätt rolig IBLAND!
Sedan fick jag skjuts hem åh det var jätte gulligt (A) tack så mycket hihi !

Idag: Öppnade jag så jag har jobbat till typ två sedan kom Nicco och vi tog en varsinn Kaffe latte med vanlijsmak och drog hem till Mom har tagit ur Niccos löshår, sedan planerat våran sjukt roliga resa :D ahhh! Längtar så nu är det bara jobba spara jobba spara som gäller, så det enda jag önskar mig när jag fyller år är PENGAR så nu vet ni det :P  ÅHHHH Sexxxxxxi!

Nu har Nicco åkt hem och jag ligger här vid de båda dumburkarna!

Ska klippa syrran nu så ses nått !

image128

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: