Tobias!

Idag kom Tobias till mitt jobb och jag vart så glad att se han att jag hoppade upp i hans famn ;) Oooh Så glad vart jag har längtat som en tok efter han må jag ju säga, min kära underbara Apkompis ;)

Han var snäll och köpte Älg vin ( även rätt) och öl till mig tack gullis :)

Nu har jag nyss blivit klar och ska åka till Anna där vi har förfest, ska bli grymt skoj, för min Tobias e hemma :D Oh!
Snutti bubben kommer soon till dig så kan du få snusa på min nya doft ;) huhu! Men måste vänta på att Cattis ska komma först åh att du ska skriva vart vi ska åka din segobert!

Aja som ni kanske förstår blir det utgång idag, känner mig grymt tråkig har farfars skjortan än en gång men jag älskar den verkligen så jävla soft åh skönt så ah ni får tycka vad ni vill jag älskar den:P

Ah nu e jag inne på min Tredje bud mummsi !

Snart öppnas vinarn ;) Jihooo!

Hoppas nån har kamera ikväll skulle vara skoj att ha nå kort på mig och Tobias min sköna böna ;P

Neh nu ska jag dricka min bud åh va tyst ;)

Ses kanske i dimman eller kanske inte, för mig kvittar det för min bäZtiZ tObIaZZZ e hemma :D haha

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: