Uppe tidigt!

Igår var jag som sagt med Nicco, åkte dit och var där ett litet tag, sedan tog vi hennes mormos bil och drog på mcdonalds, (hon har haft körkorter i ett år och hennes Mami är körskole lärare) Moahaha... Drog räser raggen dit iaf, fatta vad den bilen lät :P Moahah! Käckade gott, sedan drog vi hem till hennes momor igen och planerade våran framtid ;) 2500 mist haha lycka till ;) Neh ska bli grymt skoj, vi kommer fullborda det så det så!

Sedan så drog vi ihop två soffer så det vart en skit mysig säng typ :P Hade två täcken med, mys pys!

Såg två filler This is England ( dålig)  Och säg sanningen ( lång, hyffsad dock på ett annat språk )

Sedan körde jag hem!

Åh nu är jag uppe önskade jag kunde gå och lägga mig igen, men icke, börjar ju åtta jobbar även till 1500 uch vill verkligen inte, ska ställa mig och göra tusen macker nu när jag kommer ner blääääää*

Längtar till den 10:e mars då jag ska bo en vecka i hudiksvall hos Frida :) Medan min utbildning är jippi ska bli grymt skoj!

Neh nu måste jag gå så jag hinner ner till åtta !

Ha en trevlig ledig dag alla lyckliga !

BRING IT.
BY: Maria

God Morgon, hoppas du får en underbar lördag! :)
Tänkte även berätta att jag har 5tävlingar i min blogg just nu! :)

2008-03-01 08:16:52
http://mariapettersson.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: