Vars e allt folk ?

- Ute i Buschen
När Nicco kom till mig fick vi skjuts ner till navet av Janni gullet, då sprang vi in på ica esplanad köpte cola OCH cola light (blää) sedan lite snask å chips... Så ställde vi oss och väntade på bussen.... Så efter ett tag rullar det fram en "buss" i form av typ en Wan, jag Nicco kollar på varann och frågar är det där en buss? är det den vi ska åka med? får man plats i den? är det där den vi SKA åka med ? och gapp skrattar, sedan så skulle Nicco fråga föraren åh hon skrattade hela tiden typ, men vi fick reda på att det vara våran "buss" så vi huckade oss in i den lilla bilen haha! och betalade men kunde dock inte sluta skratta och det vart inge bättre av att våra väskor typ puttade alla som satt i "bussen" tillslut hamnade vi längst bak åh våra väskor tog tre säten och vi fyra.... haha
Det var den oskönaste "bussen" jag någonsin har åkt Thailands bussarna var tillo med bättre...

När vi väl hoppar av mitt på vägen så står en av Niccos vänner och väntar på oss, så ska vi sätta oss i bilen, då säger han ja bara så ni vet har denna bil stått ett tag så den är lite mögglig Uyyyh! Så jag tog massa servetter och satt mig, men man vågade inte precis luta sig bakot!

Kom till huset det var fint, satt oss och tittade i lite klädes kataloger hittade ett par skit fina ballerina skor, sedan så kollade vi på tv och sen kom några av Niccos kompisar satt åh surrade med dem åh drack två öl var roligt, sedan gick vi och la oss!

Vaknade så kom Casandra och Niccos Mami hem med fem hundvalpar och en stor kloss :P kollade lite på tv sedan skjutsade Niccos Mami oss till kovland så vi kunde ta bussen in till stan!

- Igår
Då gick jag direkt till jobbet åh Janni hade sin första prov dag och hon var jätte duktig tyckte både jag och Pari :)
Jobbade stängning, sedan gick jag hem tog det bara lugnt åh det var skönt...

Åh idag är deet fredag åh jag börjar jobba klockan 1500 jobbar till 1900 åh när jag kommer hem ska jag ut och köta lite bil ;) huhu! Sedan vet jag inte vad som sker nån som har nått förslag? Nå nyktert erbjudande?

-: Vars är allt folk? inga folk på cafet ? inga folk som läser min blogg? hallå vars e ni? :-


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: