Wake up boy

Idag har jag absolut inte gjort ett piss, har legat i min morronrock hela dagen och tittat på tv och döat vid datorn har varit grymt skönt att inte ha gjort nått bara varit själv och inte gjort ett dyft!
Skönt att jag inte var ut i helgen med, så otroligt trött på Sundsvall nu att jag vet inte vad, e trött på staden, utelivet folket ( inte mina vänner så klart ) önskar bara det kunde flytta typ hundra nya personer hit roligt folk och snygga ;) haha! Vill ha lite liv lite skoj mycket crazy.... e ju så sjukt tråkigt folk som bor i denna staden och alla känner alla lr om man råkar lära känna nån ny så är det alltid någon annan man känner som känner dem så jävla sjukt tråkigt!!!!! Uch fy för sundsvall och folket orkar inte ens försöka leta reda på några nya roliga prickar för det finns ändå inga ! Alla e typ så dödsseriösa och boring !

Ikväll ska jag och Mom spela bingo lotto hoppas jag vinner en miljon då drar jag Mom och Nicco för gott ;P moahahahahahahahahahahah! Det är min plan för kvällen och den är grym!



Skit ner er för fan !

image156

BRING IT.
BY: Niccis

haha det låter nice ;-D

2008-03-25 11:06:26
http://niccis.tjejsajten.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: