What ?

På jobbet gick det jätte bra idag nu pratar vi om jobb nr 2 Cafét kommer fortfarande jobba kvar där för att fylla ut timmarna så jag jobbar hel tid så 75% på ginatricot och resterande på cafét och det känns grymt skönt :) Pengar pengar moahaha! Åh idag åt jag min favorit grill macka snoppen är blå idag har saknat den hela tiden när jag varit i hudik ;) hehe !

Aja nu sitter jag hos Mom har packat en hel väska med massa kläder och ska bege mig till Mami för som sagt har Jag och Nicco lägan för oss själva :D kitching ;P Ah Nicco komma dit när som helst med så jag ska väl börja bege mig så hon inte får stå ute åh vänta på mig men det vore lite kul ;) huhu!

Kommer nog med något fernurligt inlägg lite senare mot kvällen, tjej tjej fest vill du komma ;P ???

Äh glöm, vi är redan de bästa :D Moahaha

BRING IT.
BY: Åsaaa

Kul att höra att det går så bra för dig Emelie :) Kanske ser dig den 27 mars, ska nämligen till birsta city då och shoppa :) Kram / Åsa

2008-03-17 12:50:14
http://skogsblomma.blogg.se
BY: Ronja

Mysigt det var att vara med er tjejer igår! Hoppas man får se headern snart nu. Bilderna blev förresten grymma! Bamsekram! :)

2008-03-17 22:07:18
http://ronjawe.blogg.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: