. Fjäll räven


Hejsan alla glada proppar, de sura kan sluta läsa min blogg...
Endast positiv energi här ;)

Idag har jag jobbat och allt har rullat på som det ska, så bra så :)
Fick även lönebeskedet idag och det är ju aldrig fel att få... (nöjdast)
Kom hem åh la mig i sängen åh började titta på dumburken åh självklart var det
inget bra alls för fem öre (buhuu)

Bestämde mig för att vara duktig och gå å sola åh självklart så e det svin kallt ute
så det var bara att sätta på sig fjäll räven jackan! HALLÅ de e maj och man måste ha vinter jacka ?
Men det sägs att värmen kommer i helgen, hoppas verkligen det, dock så jobbar jag hela helgen
men de vore ändå underbart :) kanske man skulle kunna grilla lite :)

Kom på att jag inte har sett en fille på sjukt länge ? vad har jag gjort ? Kanske nån som vill
se en film med mig i helgen :) huhu! Även att jag kommer vara i tidningen på fredag ;)
Sundsvalls nyheter åh jag e nog den mest oseriösaste där, men man ställer ju så klart på
söt Elin när hon vill man ska svara på en liten fråga (asg)

Frågan var: Vad ska du göra nästa vecka ?

Jag : Shoppa, jobba, hångla och fika !

Haha ah varför vara så seriös för, jag kan lätt bjuda lite på mig själv ;)

Imorgon börjar jag 1500 undra vad jag ska hitta på, tänket kliva upp tidigt hinna
sola sedan kanske nån som e fika sugen :P

Ne nu har jag skrivit mycket och inget alls !




You got me slippin, tumbling, sinking, mumbling !



BRING IT.
BY: Anonym

Shoppa, jobba, hångla och fika.
Det är inte att bjuda på sig själv att säga så direkt. Shoppa, jobba och fika låter härligt, men det där lilla "hångla" betraktas nog mer som slampigt.

2008-05-22 10:48:13
BY: Malin

Hahaha, jag skrattar åt dig anonyma person. tror du mera är lite avundsjuk. Har aldrig hört talas om att det är slampigt att hångla;) Hoppas du hade en trevlig vecka emelie:)

2008-05-23 23:10:04

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: