Gott och blandat

God morgon alla sköna jävlar!

Inte allt för mycket som har hänt i min vardag förutom att jag har jobbat, en massa och det har gått hur bra som helst. igår så hade vi lite motton ordspråk på ginatricots personal rum och det var roande :)

Pernilla (Bobbis) : Vem fan bryr sig ?

Hanna (Blondi) : Att försöka förstå sig på en karl, är lika lätt som att skala en potatis med en gaffel ?

Emelie (Chip, jag) : Allt blir vad man gör det till ! och Det är när man tänker som mest man gör de störrsta misstagen !




Sedan kom jag hem åh då gick jag och Sarah åh solade även att vattnet var slut :( buhuu!

Efter det gick jag hem till Mom (mommo) och åt lite mat.... Sedan kom Amanda och Matte och hämtade mig tog en halvtimme innan vi kom därifrån glömde lite saker hela tiden ;) huhu!

Åkte hem till Amanda min blivande sambo dårå åh Lillan fick följa med så hon får vänja sig lite vid sitt nya hem :) huhu !

Sedan började vi med vårat nya liv även och drack Detox ;) haha så nu känner vi att vi är lite Mjällbugg ;) Det är det nya ordet påkommet av Amanda själv :P

Neh nu ska vi fixa oss lite så vi e snygg så ska vi ner på ett äventyr på staden åh träffa Lilli åh titta på alla "små" barn som har mösspåtagning hihi vi som är så "stora" kan titta på hihi! sedan ska vi små handla lite nödvändiga saker sedan ska vi sätta oss på en uteservering och vara snygg åh dricka öl :P slurp !

Måste ju få unna mig nått gott nu när jag e ledig så vi ska även gå ut och äta fin middag :) så mysigt Victorias black and white hoppas jag verkligen att det blir för den har jag drömt om ett bra tag nu ;) huhu !

Ah men nu ska vi skriva en shopping lista sedan fixa :)

Have a nice day sucker ;P

BRING IT.
BY: lilli

vilken jävla kväll ! :D

2008-05-29 19:11:33
BY: niccis

hahaha det var jävla massa snygg skrivet! Jag är inte liten btw ;-P

2008-05-30 00:10:06
http://niccis.devote.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: