Händelserikt

Vill för det första bara säga TACK Malin ! Applåder i massor... :)

I lördags så började jag jobba klockan tolv gick jätte bra mycket folk så det var sjukt skoj :)
När jag slutade åkte jag hem till Emma och började fixa mig, åh drack lite vin...
Sen åkte vi till Amanda åh förfestade lite åh sedan ner på olearys... Och där tog allt slit ut sin tid
jag har som sagt jobbat sju dagar i sträck plus att jag har jobbat dubbelt tre dagar på rack, när man slutat på Gina så har jag börjat som Frisör så ah vi var på olearys åh ah det började med att jag lutade huvudet i händerna med armbågarna på baren sedan så gled lixom armarna mer och mer ner mot baren tillslut låg jag med huvudet på baren,

2 min
- Amanda bah Emmmeeelieee !!!!
- Jag, Jag är en sneeel heest !!!

Skratt skratt skratt !

Även att jag ska flytta :) japp japp ska flytta ifrån min kära lilla Mormor :) hih!
Amanda och jag ska bli sambos, sjukt skoj, så i veckan ska jag måla åh fixa mitt rum haha får endast plats med en säng men vad gör det? har ju toa kök och varadags rum att vara i ska ju bara sova på rummet :) Kommer bli sjukt nice iaf :)

Så ska spana på lite shabloner å så nu åhhhh det kommer bli grymt skoj detta :D

Ne nu ska jag soon sova upp åh jobba 9 imorn :/ phuuu!

Have a nice night :)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: