Libom

Lördagen vart inte som tänkt, jag och Frida drog på två för fester, sedan när vi var på väg ner på krogen ångra vi oss och drog på en Pizzeria istället sedan hem åh tittade på film, åh det var grymt skönt dagen efter när jag klev upp för att gå på jobbet...
Frida begav sig hem till Ösund, tack gull för ett par trevliga och roliga dagar :) det får vi göra om soon !

Igår slutade jag 1700 åh då ringde jag min vän Dennis åh han slutade inte förren vid tio men när han slutat hämtade jag upp honom sedan hämtade vi upp Jonas och Adam så begav vi oss till Matfors till Jon där drack vi en hel del kaffe sedan spelade vi ett spel hmm vad hette det upp till bevis kanske det hette ? sedan spelade vi rapakalja.  Första spelet van Adam och Jonas andra spelet vann Adam ! Även att Dennis måste lära sig att göra kaffe och inte brunt vatten ;) hahaha !

Hade planer för idag att kliva upp hyffsat tiidigt och gå på stan med Nicco, men eftersom jag kom hem vid halv tre igår så var jag jätte trött och vaknade inte förren ett :/ men som tur var, var det ändå fult väder ute :P

Nu ska jag börja fixa mig inför jobbet :/ suck !

Hoppas inte solen dycker upp :P

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: