Punka? död katt, förkortningar, öl

Jobbade till klockan 1600, sedan var jag en sväng på Ikea köpte låder som jag ska ha mina kläder i och en fin blomma till mom (mormor) en Orkideé :) jag e så sneeel! Sedan åkte jag och hämtade Dennis som nyss hade vaknat :O Åkte till Mom (mormor) där Mami och Arne var åh de skulle på bite line och äta så vafan då vill ju jag med, Dennis skulle ha fotbolls match så vi skjutsade hem han sedan så vart det biteline, tog en hamburgare med väldigt äcklig sås på :( fick skrapa bort det uch de va inge gott alls !

Sedan åkte Mami och jag hämtade en telefon hon fått, som jag kommer få använda om jag vill med tanke på att min pärla inte funkar :(

Åkte och hämtade Dennis igen, sedan åkte vi och hämtade Jonas vi tre åkte och köpte Glass Twister slurp, sedan hämtade vi en annan Jonas, så plockade vi upp Adam med och sedan begav vi oss till Bochen (njurunda) hämtade Tim. Sedan begav vi oss till mötley i matfors, åkte boch vägen så tvärstanade där åh gick ut trodde jag hade fått punka men som tur var så var det inte så bara väldigt dålig väg :P
Kom fram till Mötley där var han och Linus satt och lira tv-spel fotboll boring :P
Så vi avbröt det och satt oss för att spela Upp till bevis åh de vann Mötley och Linus det var endast tur och tjurigheten som tog dem dit ;)
Carro och Cicci kom oxå dit så då satt vi oss för att spela Rappa kalja det NYA, killarna började dricka öl så det vart en hel del liv när vi skulle förklara reglerna men tillslut var vi igång ;) förkortningar sög mest av allt iaf !
Har för mig att det var Adam och Jonas (kala?) som vann denna gång !
Sedan hoppade vi in 7st i min bil två i skuffen Adam och Mötley, tre sittandes bak en liggandes Jonas åh två fram Jag vid ratten så klart ! Begav oss mot staden, på vägen låg en dödkatt som vi råkade köra över huvudet på, var rätt läskigt måste jag säga ;) haha ! Sedan hade killarna klapp, cp ljud leken för sig halva vägen in så duktig va de :P

Släppte av dem på korgen, sedan hem åh sova ! Idag vaknade man med feber och kräckningar :/ va inge skoj så nu har jag sovit som attan käckat c-vitaminer och dunder piller ska hoppa i badet nu tänkte jag !

image180

X

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: