Sista April / Första Maj

Sista April

Drog en sväng på stan för att köpa en hätta och skor till Frida, var sjukt fint väder! Drog hem fixade Niccos hår åh det vart jätte jätte fint :)
Sedan gick vi ner på stan och vårat mål var kina, drack öl tittade på folk och åt kina mat mums
Drog hem kollade på en film She´s the man sedan började vi fixa oss, sedan kom Steve och Victor de hade med sig varsin present åt oss, en skyllt till Nicco som det står Kånkbacken min är en mötes skyllt och Fridas står det Målbod de e så sneeeeeel så ! Satt och drack och busade HAHYAHAAHAHA !

Sedan impulsmänniskor som jag och Nicco är så bestämde vi oss för att Tatuera oss, har sagt att Victor aldrig skulle få göra det men vafan! Så vi gjorde det och det vart sjukt nice e grymt nöjd :)

Sedan ner på Marite för att se Babysarna uppträda och de var så duktig så, men det kommer nog bli roligare på Stadshuset imorn :)

Efter vart det så klart käck, sedan hem till Pär med ÄÄÄÄÄÄ :P snackade och drack öl!

Sedan stack jag och Nicco hem och jag snodde Fridas skor så hon fick låna ett par flipp flopp ;) haahahhaaaah


image175


image176


image177





Första Maj

Vaknade med Frida vid min sida utan att ha vaknat när hon kom! Var på bra humör kollade på fille, drog ut en svang glassade sedan hem såg mer fille, gick på Duffys köpte pizza sedan hem såg film, har nyss kommit hem från Mcdonalds även ;) hahahahahahaahaaahhaaaahaaa

Nu ska vi nog se mer fille, men ah var grymt roligt igår iaf  Huhuhu!


BRING IT.
BY: Anonym

Hej!
Grymt fin tatuering, men vad står det?
Ha en bra dag!

2008-05-19 16:30:29

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: