Sol äng och värme

Vaknade idag hade panik trodde klockan var vid två, men den var dock endast elva ;) haha  !

Igår så var vi på stadshuset pojkarna mina var ju där och uppträdde de var så duktiga så :D Mina killar de dära !
Ismen ni e kung ;) haha låter även som världens tönt ;)

var en grym kväll iaf, hade hyffast roligt ått allt hela tiden ;)

Ah sedan idag drocg vi ut på Birsta så Frida fick shoppa lite :) sedan invigde vi det nya Max ;) hahaha !

Efter max burgare drog vi upp till elve fem och där var vi sjukt mycket folk som lyssnade på musik glassade i solen pratade skrattade hade maraton, kollade på djurbetenden ;) haha så jävla mysigt !

Nu har jag nyss fixat klart mig och är redo för att fortsätta festandet hemma hos Timmy have fun !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: