Allvarligt

Den tragiska anonyma tönten som skriver kommentarer lite då och då! Ja för jag vet att det inte är första gången du skrev nu, för har ju ip nr så ser ju du skrivit förr... Är du helt seriöst allvarlig med mig ???
Blir så intresserad av dig, hur du lixom orkar att störa dig och tillo med skriva en kommentar ?
Förstår bara inte hur man är villig att helt frivilligt slösa energi och tid på något sånt ovesäntligt...

Men men alla har olika värderingar här i livet!

Mina är att ha roligt, vara positiv och glad, göra de saker jag gillar att göra, vara med min familj och mina vänner..

Medan dina är att störa sig på en annan människa och skriva negativa kommentarer...

Allvarligt, du måste ju se... Att du är rätt patetisk ?

Men jag hoppas du får nått mer att skriva kommentarer till, ska tänka på dig åh försöka fixa ;)
Ha en trevlig kväll :P


Då till sånna som har samma värderingar som mig !

Har nyss sett en fille såg dock inte den jag sa jag skulle se, utan såg Factory girl istället. Den var sjukt bra måste jag medge, gillar sånna dära filmer... Så den tycker jag ni ska se om ni inte redan har sett den !

Aja nu ska jag laga någon mat har fan inte gjort det på hela dagen.. för dåligt !




Ser det ut som jag bryr mig !

BRING IT.
BY: Sandra

Men gud Emm, var du tvungen att visa knulldocke posen på bloggen?

2008-11-28 22:15:19

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: