Emelie down?

Nu har jag tillslut, slutat jobbat... skönt !
Åh det vart ju inte mindre skönt när jag kom hem till en dator, med nintendospel och första sässongen av Weeds.
Helt jävla fucking underbart !!!

Slutade på Gina idag 1600, då gassta jag iväg på willys för att inhandla en hel del mat, eftersom att jag har varit helt utan i en veckas tid :S Ah slutade med att jag hittade dubbelt så mycket mer av vad som stod på inköpslistan... Så tillslut stod man i kassan och pungade upp 702 kr... :O för fucking jävla mat ?? värdelöst...

Aja drog med mig vagnen hela vägen till parkeringen vid ikea för jag orkade då fan inte bära de dära monster kassarna, väntade på Sandra och Lotta sedan åkte vi hem åh jag hoppade av faktiskt väldigt väldigt nära mitt hem, men fy fan jag fick ta tre mega pauser innan jag kom fram, för fy fan fick blodstopp blodproppar och kramp i armana så de hette duga! Tillsut frame var det bara att he in allt i kyl/frys och skafferiet sedan ringa the Boss så kom hon och hämtade mig, så fixade jag hennes hår, vart fan snyggare denna gång än förra gången :D nice !

Åh nu är jag hemma, kluven på om jag ska göra nån middag lr inte, men ah vet ni vad jag kom på i denna sekund att jag har julmust som ligger och väntar på mig i frysen :D iskall hahahahahhahahah !

Aja får återkomma om vad som sker ikväll vet inte riktigt än !

Puss

BRING IT.
BY: Anonym

Det e klart du ska göra middag fuling. Du har ju KORV!!!

2008-11-26 20:36:36

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: