Ensamt är skönt ?

Nu sitter Emm här helt i sin ensamhet åh inte fan tycker jag det är skönt för fem öre... vem fan har ens kommit på att det skulle vara skönt att vara ensam? Den måste helt enkelt inte ha haft några vänner.... Jag har inte varit ensam länge nu, men jag har redan hur tråkigt som helst, det ända man gör när man är ensam är att tänka på en massa onödiga saker som inte har någon betydelse för nån, men som poppar upp när det inte finns nått annat att stimulera hjärnan med!
Meningslöst skulle jag förklara det med ett ord !

En vän som man kan bara vara med, en vän som man bara kan vara tyst med och bara göra sina saker men ändå ha närheten från varann är nog det bästa som finns.... Hmm jag kanske helt enkelt är en översocial människa vad vet jag? Men gillar att ha folk runt omkring mig som jag gillar... så om man gillar det varför ska man då inte vara med dem?

Aja Nicco är ute och lever rövaren och jag är hemma här och är duktig lr nått sånt... jobbar imorn sedan är det ju Marijel och Anton´s åka bort party... Så måste ladda batterierna inför det.....

Aja nu har jag varit duktigt och skrivit två inlägg :P Ha en trevlig kväll !

Syns i dimman :D

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: