Fucking jävla skit balle

jävlaäckligtförbannadfittigthorigtärsligtskitbajsfuckaducksdjävlaskithelveteskukhuvud vad trött jag blir på att denna jävla tid ALDRIG räcker till !!!! Den gör aldrig det, så allt bara läggs på lager, man får mer mer och mer saker att göra men endast mindre och mindre tid att hinna göra alla de hära möjliga, oftast onödiga jävla skit grejer! Blir bara så jävla trött, jag önskar bara att man kunde göra det ma alltid sägaer, nu skiter jag i detta, lr i allt ! Men skulle man göra det så skulle man ju inte ens kunna inte göra nått... Tycker fan det suger tycker det ska vara så att vill man inte göra ett röttet jävla skit då ska man fan få tillgångar till att göra det ! Åh sedan skulle det finnas en uppfinning så, så fort man kom på att man vill göra nått lr ändra nått (självklart inte saker som kan skada andra människor) så skulle man bara behöva klicka på en knapp sedan var det så som man ville.... Fy fan vad mycket trevligare, lyckligare och avslappnade precis alla skulle vara??? Varför inte ! En sådan sak tycker jag att de ska komma på iställe för massa jävla onödigt skit....
Uppfinn då för fuck !!!!!!

God natt era jälva skitar !!! ;)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: