Gossip girl

Asså jag får inte nog av den serien, så sjukt bra så det finns inte!
Har tittat på 5 avsnitt idag från andra sesången asså allvarligt så sjukt bra !
Älskar fan i början och på slutet you know u love me xoxo gossip girl ! Hahahhaa
Fatta vad skoj om det fanns en sådan dära, lr jag skulle fan lätt villa vara en gossip girl, oh får veta allt om alla i sundsval :P
Skulle då dock inte vara allt för mycket intressant heller, men om man bodde någon annan stanns ?
Detta får bli ett projekt!

Nu ska jag snart springa ner till Emmas jobb, för idag har jag blivit bjuden på middag till henne!
Ska bli grymt myspys gott åh allt :)
Har köpt med mig en flaska vin som vi kan gotta oss på.

Så ikväll blir det gossip åh vin drick perfekta kvällen utan tvekan ju !

Have fun Hoe´s



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: