Halkan

Gick ner på staden, höll dock på att ramla tusen gånger, men vi klarade oss ända ner till bussen....
Tog 2an mot birsta, hoppade av vid skopunkten, där vi gick in och jag köpte en par grymt nya uppnosiga stövlar... Sedan traskade vi vidare mot birsta city.... Halka avstänga vägar och bil skvätt men det gick bra..
















Svassade så klart in på Gina och surrade med Hoesen mina... Sedan gick vi runt och gled runt lite, hittade mina kläder för morgondagens äventyr på carlings, sjukt nöjd kan man säga, kommer passa grymt bra till mina nya stövlar :D Galet så bra det kan gå ibland!
Hatar för övrigt blogg.se ibland vill inte ha denna jävla text i mitten men det går fan inte att få bort skit fan....
Måste fan göra allt i mitten bara för det... bajsss
Sedan kollade vi runt på alla andra affärerna men hittade inge mera intressant så vi drog till gula måsen:P
Det är sjukt gott som vanligt...



Gjorde även ett skepp på gula måsen som fick segla iväg med alla våra bekymmer huhuhuhuhu!




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: