HUVUDVÄRKEN

Tack anonym :P Har lite små problem ibland, vet inte riktigt för ibland om man uttalar ett ord på ett speciellt sätt så funderar man sedan utttalar man det på ett annat sätt, då blir man lite förrvirad efter ett tag hur det ska stavas, men det e min charm och brist :P Men då är det tur att vi har sådana som kan rätta en, utan att inte alls störa sig på sånna helt onödiga saker att slösa sin energi på :D Tack tack !

Huvudvärken är iaf borta :) Och det tackar jag Micke för... ! (tycker iaf att det ser snyggar ut med e)

Har nu kommit hem efter min tripp ner på mcdonalds, som har ett M gjort av blommer som står för Micke Hmm lr kan det vara Måsen ? hahahahahaha !

Vart sjukt nöjd iaf, beställde mig en pommes och glass gott att dippa, men sedan var det visst nån som handlade med ögonen och inte med magen, så helt plötsligt hade jag fått två chessburges med sjukt nöjd vart jag över det...

Ligger nu här hemma i min sköna soffa och ska faktiskt börja titta på weeds och bara inte göra nått alls och låta klockan ticka fram :P

Så ha så kul på jobbet och var nu duktiga hahahah !

Sandra självklart jag är nöjd över det, kände mig ju lite geekig ;)






BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: