Inget alls

Åh nu har jag nyss sett en film step brothers, den var perfekt för mitt humör idag säger jag bara!
Hmm ja känns som denna dag har jag absolut inte gjort något alls, och det kan faktiskt vara otroligt bra, riktigt uppvilad kan man ju iaf säga att jag har blivit!

Ska ta åh gå ut med lillan nu, sedan ska vi göra lite middag sedan mysa ner oss i soffan igen och titta på the notebook den fillen har jag länge velat se, så jag tänkte att du kan jag lika bra slå till!

Har även lagt in lite bilder på min kamera från lite bravader så ni kan få nått litet smak prov då och då, så blir det ju ungefär 1000 gånger roligare att läsa bloggen! det tycker iaf jag !



Födelsedagsbarnet



Älin



Ronja



Emm




BRING IT.
BY: Anonym

Har även lagt in lite bilder på min kamera från lite bravader.. jag ser då ingen bild på nån kamera, och lite bravader? är de nån ny teknisk uppfinning man kan knäppa kort med?

2008-11-28 18:02:43
BY: Anonym

BRAAAAAA PÅ STAVA!!!!!!

2008-11-28 20:06:00
BY: michaela

hahahha gud hade glömt dom här bilderna haha!!

2008-12-02 11:04:12

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: