Sjukt smarta

Jag och Nicco skulle göra lunch idag, nudlar som är så gott....
Men till våran stora besvikelse så hade jag visst inga kastruller...

Jag - Men värm vatten i vattenkokaren då?
Nicco - Ja, men fan vad smart....

Jag fortsatte och dona med mitt åh efter ett tag utbrytet Nicco

Nicco - Fan det här funkade ju skit bra !

Jag vänder min om och tittar på henne och börjar as garva

Jag - Men Nicco vad har du gjort? haahaaahahahaha..... Har du hett nudlarna i vattenkokaren?
Nicco - Ja du sa ju de ?
Jag - Nej, jag sa att du skulle värma vattnet bara... Haaahahaha
Nicco - Jaha, men detta funkade ju as bra...

Jag tittar på Nicco, vattenkokaren och nudlarna... Åh gör precis samma sak :P haaaahahaaa



Nu ligger jag och Mötley och ser på fille, medans NIcco är åh solar..
Ska åka och hämta Dennis nu, för han har slutat.... Så ska han göra mat till oss :D
Sedan blir det buzz krig.......

Fred

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: