Sorry

Varit väldigt dålig på att skriva denna vecka, men det har att göra med att min combo är sjuk så hon är i sitt andra hem åh eftersom att det är hon som står för datorn och internet så har jag ingen just nu..

Även att jag åkt på sjuk skiten med så är liggandes hemma, åh det är värdelöst, har dock släpat ner mig själv till mormo för att få lite mat, då mitt kylskåp är ur tömt åh bara skricker på att min lön ska komma så den får lite sällskap... Men bara några få dagar kvar vi klarar detta!

Var en helt sjukt helg iaf, ska lägga upp lite bilder sedan när min kära combo kommer tillbaka, så får ni se festligheterna :) Grymt skoj hade vi iaf, det bjur vi på ;)

Ne nu orkar jag inge mer ska lägga mig ner och läsa tidningen sedan ska jag vandra hem så jag inte missat purple rain på canal+ ;) upptäckte i tisdags att jag har de kanalerna keettchiiinnnng ;)

Hej hoes

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: