Vuxen poängen rasade in

Keeettchiing Keeettchiing Keeettchiing !
Det kan man verkligen säga om gårdagen.
Gick ner och mötte upp Emma vid hennes  jobb, sedan traskade vi igenom hela fina staden med, alla dessa lampor!
Sjukt fint var det.
När vi kom hem till Emma fick jag se hennes lill kisse för första gången åh gud så socker söt den var.. Myspys var han med som tur var annars hade jag då inte gillat honom! (hundmänniska jag)
Åh oj vad kvinnan hade förberätt, hjälptes åt med sötpotatisen åh salladen sedan var det bara att vänta tills det super goda skulle bli klart..
Hade köpt ett vin som passade till gris och det var riktigt gott måste jag då säga!
Satt där med ljus och myspys, pratade jobb, lägenhetesrenoveringa, värderingar, synen på livet och framtidsplaner!
Snacka om att vi fick sjukt mycket vuxenpoäng, åh det slutade inte där heller?

Sedan efter det helt underbart goda middagen, så var det dags att öppna en ny flaska vin, som var lämplig för efterrätten som fröken Emma hade fixat dagen innan! Mumma de va sjukt gott hemagjord hallonglass, med chokladmaränger och frusnahallon på.. Ni anar inte ens hur otroligt gott det var, åh med det dära vinet til vart det ju inte precis sämre :P

Så vi hade en helt perfekt underbar myspys kväll igår jag och Emma!

Nästa fredag är det min tur att försöka bräcka hennes super middag :D Spännande hihihih !





Vinet till köttet, som även hade en brons och silver medaljong





Den sjukt goda middagen, file med sötpotatis, sallad, paprika och grönt




Söt Emma med go maten, vinet och bea




Emm själv sjukt nöjd med vin och kött




Den sjukt goda efterrätten med passande vin




Mumma, namnam




Åh lillen som tränar sig att ha jultröjan





BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: