Xoxo

Nu har jag tittat på Gossip girl igen, haha såg de sista fem avsnitten, så jaha vad ska jag nu ta mig till  ??
Älskar verkligen den dära serien, fan den enda serien jag någonsin har följt och gillat så hära mycket.. så nu är jag lite deppig när det inte finns några mera avsnitt !

Sandra nästa gång blir de din knulldocke bild som åker upp moahahahahahah !

Vart en middag på pommes åh cream frech idag iaf, mummma.. dock inte lika lyxigt som igår men vad ska man göra ?

Nu ska jag springa ut med lill råttan, sedan ska vi förlyttta oss in till master bedroom åh kanske, slå på en film åh sedan sussa gott, för nu är de lediga sköna dagrana slut, så imorgon är det back to work...

Även att lill råttan ska ögonlysas imorn så vi får hoppas det går bra när inte mamma kan följa med, men hon är ju alltid en sådan duktig tjej så det ska nog funka fin fint !

Ojojoj nu har mina grannar party kan man ju lätt säga, högmusik åh klackar som slår i golvet, mysigt att sova till ???

Sov got hoe´s

BRING IT.
BY: Mariel

vad är det för dåre som gastar på din blogg... kan den personen inte sluta läsa då om det stör personen så mycket... Gillar dock minen:) du kan det där:) HAHA. Kram Kram

2008-11-29 18:48:25

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: