Dödad

Datorn hos Mom funkar tyvärr inte längre, den är helt dödad.... laddar inte när man stoppar in laddaren har tillo med försökt med en ny laddare, men det funkar då icke :/ men ska pröva med ett nytt batteri med åh se om det blir någon förbättring!

Så uppdateringen kommer vara väldigt dålig framöver, men kommer ändå inte att ha tid att sitta framför datorn för kommer ha väldigt fullt upp!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA

men men helgen lr lördagen var oslagbar skulle jag verkligen kunna säga lr fredagen med desutom...
Då var jag hos Bobbis åh hjälpte henne med håret, sedan kom Elin dit med så vi hade det fan grymt mysigt, snacka rysningsgrejer så det hette duga måste jag då verkligen säga.. Var en sjukt mysigt fredags kväll helt enkelt....

lördagen då stressade jag runt med stor kusin Erik på stan innhandlade ett par nya stövlar åh massa alkohol :P
sedan var det bara att börja fixa sig, Carro (ny Gina hoe) och hennes kille kom och hämtade upp oss sedan begav vi oss till Bobbis där det var pizza käck för fulla muggar....
Öppnade Jägern åh försvann in i den underbara dimman :P Var på olearys, åh skackade rumpan så in i bomben som vanligt!!!
Hade det grymt roligt iaf, även fast vi bara hängde där hela kvällen....

Söndagen spenderades med Mami var och kollad på en hel del massa viktiga saker :D Nu är det bara att hålla tummarna imorn då!!!

Idag jobbat jobbat jobbat ont i ryggen aj aj aja j !

Sitter nu åh känner mig grymt geekig, när Micke lärt mig så coola saker på datorn :P hhhahahaha !
Fy fan vad jag börja kunna detta nu, kan kopiera/klistra, göra nått coolt i hörnet, växla mellan datorn och tv... De ni !
10 + p Kkeetcchhiinnngg !!!!

Jag åh Micke har varit ute gått kolla på mitt projekt, blir kung ! Sedan tillbaka åh på OK köpte korv åh Pepsi sedna 3årings coola godisar.... Åh nu ska jag tvinga Micke att se p gossip girl !

xoxo

BRING IT.
BY: Norrfors

<3

2008-10-28 23:06:46
http://mikael.norrfors.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: