Elektriskt


Allting kommer lösas och bli bättre igen, om du har pengar i fikan eller ett ess i din ärm !!!



Idag har jag jobbat 9-16, var en väldans seg dag idag måste jag verkligen säga... Buhuu
Även att jag gjorde illa mig som attan idag, skulle dra upp burarna, skulle spara tid och dra upp två samtidigt... Visst det gick fortare men fy fan vad illa jag gjorde mig, slog ihop de båda burarna och gissa vems finger som hamnade mitt emellan..... MITT, så nu har jag ett finger mindre att använda :(  Iiihhh

Aja men i vilket fall, sedan stod jag på lagret och packade upp en massa varor åh de var inplastade st vis, så jag stod åh slet åh slängde åh la in... Sedan tittade jag ner då har jag plast som sitter fast på mig från midjan och ner, hahaha såg helt stört ut, åh det var ingen idé att ta bort det heller för de drogs bara tillbaka :P

Nog om jobb och till den stora händelsen idag....... Jag har köpt en soffa.... ! Så sjukt nöjd att du fattar inte åh den är så fin åh megabautasupermegastor åh åh åh så exelterad eeeeeeh eeeeeehh ! :D

Åh nu när jag kom hem trodde jag det skulle bli en lugn myskväll, men inte då hade glömt jag hade kund så de var bara att jobba igen :( blääääää* tur det är en liten tant åh de har inte så mycket hår ;) hahaha !





BRING IT.
BY: nicco

hey hoe!



har du flyttat sjalv? haha hanger inte med i svangarna :-P eftersom du har kopt en soffa tankte jag :-P



hmm jag vet inte kanske, men ta mitt spanska nr igen : +34636388478 jag kollar bara mitt svenska ibland, det kmr sakert sluta fungera eftreosm jag inte har fyllt pa den pa nagon manad :-P



ikvall ska vi ut, pa en klubb som nyss har oppnat :D

2008-10-23 20:59:51

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: